JULLOV

Nu har det nalkas jullov för hela tjocka tomten... hiih! Fyyyfan vad underbart!! Kan ni tänka er att vi inte behöver gå i skolan på TRE veckor!? Wiihoo! Avslutningen idag gick bra, var så jävla nervös över mina betyg, men jag är faktist nöjd!! Jag och Corre har hängt hos frissan i typ 2 timmar idag. Hon klippte sig och färgade! Visst är jag snäll som som följde med henne? Jag satt bara och glodde, men det var faktist intressant hur hon jobbade, visst man ser ju hur dom gör när man sitter där själv och blir klippt, men nu när man satt bredvid var det på ett annat sätt!

När hon var klar så åkte vi hem till henne och nu sitter vi här helt arbetslösa tänkte jag säga.. Men menar såklart döda. Nej men jag är ganksa pigg det är corny som wainar.. Vid halv sju ska vi till ledaravslutningen, det ska blir trevligt! Sen direkt till godishjärtat för att hyra paranomal activity, hon har nämligen inte sätt den och det är ett måste. Älskar att bli rädd, gör inte ni?!??!


hej jag har inget ansikte


varför alltid pussmun på bild? Jo det kan man undra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0