I'll pause this game

Tjena världen! Nu har tittat klart på ''en galen jul'', den är så mysig. Man blir lycklig av den! Har bara slappat, väldigt skönt! Behövde de! Ligger just nu i mamma och pappas säng. Mysig plats för att titta på film. Skulle först sitta uppe i allrummet, men dvd'n var inte där så fick hämta den och försöka koppla in den, ja och hur gick de då? Super bra, just därför jag är i deras säng va? hihi! Hoppas ni har haft en bra dag hittils! Imorgon är jag på ben igen, då ska klassen in till stan för att gå på Strindbergs museumet. Ganska trevligt faktist!

Nu vid tre ska jag till kiropraktorn, kul att jag har glömt att göra mina övningar....... Han kanske blir arg, och plus att han lär ju märka eftersom allt jag tänkte på när jag var där, sa han att han visste, alltså min smärtgräns. Galet mystiskt.. Men det ska bli skönt att knäcla ryggen, jag erkänner! Det var inte så läskigt som jag trodde. Det kändes skönt efter! Helt klart värt de!! Vi hörs!


man undrar ju ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0