I wanna free fall out into nothin

Hellloo! Hemma nu efter en underbar kväll! Vi har haft det så mysigt!! Fick lite med mig hem! Fick en mascara, två nagellack, en stor ögonskugge grej och massa örhängen! Tack så mycket! Ni ska få bild på outfiten, men har redan bytt om och ser helt sliten ut i ansiktet. Har brottats med min lillebror i tobias säng. hih busigt.. Sen hoppade man på honom också. Då fick man ju lite stryk.. hehehe! Men ni ska få en bild sen när jag orkar, det är ju ändå julavslutning med skolan på tisdag, ska se ut så som jag gjorde ikväll då. Så håll utkiiiik bree! Ska strax sova, först chilla lite! Imorgon skriver jag om min första kärlek, wohoo!


älskar er, åh saknar er så mycket!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0