I loved you first

Hej! Hemma nu efter en lång dag! Jag och Cornelia åkte till Ida och försökte komma på vad vi skulle äta! Efter ett tag så hittade vi en bild i en tidning som såg riktigt god ut! Det fick bli kyckling med pasta! Mums! När vi hade bestämt oss så gick vi till cengan för att inhandla det vi behövde. Det var kaos när vi kom, vi mötte upp en som hade fått stå i kö i 30 min. Helt sjukt! Som tur så hade vi turen med oss och behövde inte alls vänta länge.

När vi hade packat ihop allt så åkte bara jag och corny hem till henne och packade upp allt sen städade hon lite. Vi brottades och jag åt middag där. Trevlig dag faktist! Men lång har den varit, fast ändå inte. Eh, nu förstod jag inte ens själv vad jag skrev... hehehheheh!


Känns som om jag måste börja göra dom övningarna jag har fått från kiropraktorn..... Min rygg säger ifrån nu! Helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0