I know what's on your mind

Tjena! Som vanligt så skyller jag på att min internet inte ville samarbeta med mig igår. Fast jag ljuger faktist inte, internet cpade totalt igårkväll efter min träning och det gav stora besvikningar. Jag som skulle plugga på alla låtar som vi hade tills provet idag.. Fick ettt rätt på de..... lol. Tack underbara internet, tack!!!

Dagen idag har varit bra! Nu är det bara ETT prov kvar denna vecka! Så jävla underbart! Tror att det är sista också nu innan lovet! Underbart!! Ikväll hade jag tänkt att gå på affrodans, men corny kan inte dissa sin träning... Någon som vill gå med mig? Jag vill helst inte gå själv! Annars blir det ju inget.. Hoppas ni har haft en bra dag, vi hörs senare! pussar!


coldieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0