Hey boy

Nu har vi käkat och datorerna är igång. Vid åtta börjar idol och vi ska titta på de, typ tredje gången jag tittar på idol sen det började? Otroligt att man satt fast klistrad i soffan när man var mindre, det är ju typ inte ens kul nu? Bar uttagningarna, då dör man av garv och finalen. Men sen är det ju dö trist. Känns som om det bara är jag i hela universum som tycker så dock..  hihihi Hur ser eran kväll ut då?
Nämligen så att min lillebror har hackat upp sig på händelsen som hände den 11 september med world trade center.. Han sitter och söker på bilder när crashen hände.. Är det normalt? heheh, men det kan jag också för det är otäckt och då blir det intressant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0