Här ska det bakas

Tjena, anledningen till att jag inte bloggade igår var för att mitt internet cpade verkligen. Försökte och försökte med det gick inte... Men idag så funkar det prima! heheh, jag gjorde inte tsuka igår med det var bara lena som tränare där och jag vill ha två.. heheh min anledning... Eller? Men iaf så övade vi på lucia uppvisningen som är nästa söndag. HAHA, läängtar!

Idag är det fredag vilket betyder att det är helg!!! Hur underbart? Kom precis igenom dörren. Cornelia ska strax komma och vi ska baka. Vid halv 6 kommer Anna (faster) och hämtar mig och min lillebror, vi ska nämligen tillbringa natten där. Mamma och pappa är ju borta så det ska bli mysigt! Sen får man ju bara hoppas på att kusinen är hemma och ger sällskap. Hoppas ni har haft en toppen bra dag! Vi hörs senare! Pussss


CORNY<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0