H E L G

Tjenaa!! Cpade bara blogg.se för mig igår eller?! Jag kunde verkligen inte logga in och frustrerad som jag blir höll jag på att koka över.. Men nu funkar det.. Jag är hemma hos corny nu och vi tjillllar lite! Asså vi har bara bakat våra pepparkakshus idag.. Jag hade precis gräddat alla mina bitar, skulle precis sätta ihop dom. Vad tror ni händer?! Jo ena biten delade sig i två bitar.. Då tänkte jag, men eh, det går att limma.. Så fortsatte jag att få ihop dom. Tror ni inte flera bitar går sönder? Jo.. Men nu ska ni få höra.. Jag la alla mina bitar på golvet och HOPPADE på dom. Det lättade från hjärtat. Jag orkar fan inte hålla på med det där längre.. Ni borde pröva, det var verkligen skönt efter! Ni ska få se bilder sen.

Men trots all frustiation så har dagen varit riktigt bra!! Nu är det helg och vi cheyer väntar på svar! Ett svar som är viktigt. De vill ni allt veta va? Nej men vi ska nämligen ut senare och köra snöbollskrig, vi vill ha lite meeeeeeera vänner att ha skoj med. Så vi har kollat med Matilda och Fanny! Får se om dom hänger på! Nu ska jag lägga mig på Cornelia och bita henne i rumpan hihihihi... Vi hörs senare babes!!




slaggarn eller?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0