Dag 7 - Min bästa vän

Oupsi, glömde visst en dag! Men då får ni dubbla idag då!

Min bästa vän heter Emilie Olofsson och är helt underbar! Jag började känna henne genom gymnastiken faktist! Det var sen BGK och Håbo gymnasterna slogs ihop. Det var då jag mötte min lilla älskling!! Haha, dom första blickarna på varandra var bitchiga, hahah åååhh kommer ihåg det så väl! Men tro det eller ej, vi började snacka mer och mer. Sen träffades vi och vi blev kära.. Nej men hon blev min bästis! Den som jag hängde med i somras var DU. Hela tiden, all the time! Man kan säga att vi bodde hos varandra. Vi var som syskon, bråkade lite då och då. Men det hör till! hihi!

Åh, saknar sommaren så mycket! Alla våra videos som vi gjorde, alla nattbussar vi missade, alla biosar vi gick på, allt chips vi åt och det bästa av allt var att jag fick vara med dig, just dig! Jag har aldrig älskat någon vän mer än dig! Jag kan inte uttrycka mig med ord hur mycket jag älskar dig Emilie, det är helt sjukt! Hatar att vi inte träffas ofta längre, eftersom du har börjat i gymnasiet nu och vi båda har fullt upp! Men du ska veta att jag älskar dg lika mycket för de!!

Jag är så tacksam att få vara din vän Emilie, det är jag verkligen! Du har en speciell plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha! Jag vet att man inte ska säga föralltid, men du kommer fan finnas för mig även om vi slutar prata. Jag vet med hela jorden att du finns för mig vad som än händer!! Dom sista orden nu då som ingen någonsin kommer att förstå hur mycket dom betyder. Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!










Bara för er läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0