Dag 6 - Min dag!

Min dag idag har varit sjukt rolig! Träffade ju Sandra, Vickan, Emilie och Sofia nere på centrum klockan ett. Vi hade verkligen jätte trevligt på fiket. Folk måste ha tittat snett på oss, vi garvar ju som jag vet inte vad... hehe! Vi satt där i timmar, åt en sallad och ett winerbröd. Super gott!! När vi var klara så gick vi till bussen och åkte hem till Sandra där vi låg i hennes säng och ba tjillllade galet liksom! Åkte hem vid 6 ungefär tror jag. När jag kom in så gick jag ut med Bess direkt (huuunden). Sen hjälpte jag bror min med låtar på hans spotify. Dagen hittills! Ikväll blir det uppesittar kväll med familjen. Underbart!! Imorgon är det julafton!!! Längtar läppen av mig.


Emilie, Vickan och Sandra!


Min grymt snygga vän vid namn Sofia och jaaag!


Hej sexi, kan man få ditt nummer ellläääähh?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola går du i? :)

2010-12-23 @ 21:15:09
Postat av: Anonym

Jag går i futurums skolan!:)

2010-12-23 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0