Dag 30 - Ett sista ögonblick!

Mitt sista ögonblick för iår får nog bli en tävling! En viktig jävla tävling! Tävlingen heter RC (rikscupen). Detta år på tävlingen gick det hur bra som helst!! Näst högst poäng på tumbling båda dagarna tror jag att det var. Skitbra poäng i fristående. Men mindre bra poäng i trampett! Det var kvalet! Kändes så jävla bra! Fast ändå inte medtanke på våran trampett poäng. Våra tränare fick nästan tårar i ögonen. Så snyggt körde vi på tumbling. Det pirrar i hela magen när jag skriver de! Så jävla underbart!! Vi satt på läktaren som små möss som skulle dödas när vi väntade på resultatet typ... Vi kom sist in i finalen! Alltså tio lag kommer till final, vi var det tionde laget!!! Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur lycklig jag var!!! Helt sjuuuukt!!

Kvällen innan finalen taggade vi verkligen till! Vi gick igenom varven, peptalk som satan! Sov klockan tio. Gick upp i tid fixade oss och bara fokuserade på det vi skulle prestera! Jag var så jävla taggad. Ville bara ut och skaka rumpa mot alla andra lag och peka fuck you VI SKA VINNA!! Vi gick ut på fristående som första gren, musiken hackade som fan men vi körde grymt iaf! Chockade över poängen blev vi eftersom musiken fick spel. Dålig stämning, men vi taggade till iaf! Nästa gren var tumbling, vi körde skitbra om inte bättre än dagen innan!! Glädje tårar!! Nu då, sista grenen måste vi sätta klockrent! Vad tror ni händer? Tror det var ett eller två fall? Där sjönk våran chans.. Kändes så jävla surt! Men jag var så jävla nöjd över laget!

Allt kan ju inte gå bra, vi stärker laget genom att göra missar. Vi ska fan vara stolta över det vi gjorde!! Allt satt nästan på plats. Nääästan! Lite surt är det ju att det alltid ska vara något som inte går rätt. Men fortfarande stolt som jag sagt hur många gånger i denna text! Massa kärlek till laget! Vi kämpar i alla lägen, right? Nu måste jag fixa migiigigigigi!












Lena<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0