Dag 26 - Mina rädslor

Eftersom det är hur många dagar kvar på listan så tar jag två till från den! Dom allra sista!

Min största rädsla är flygplan! Eller jag vet inte vart jag har fått det ifrån. Egentligen tycker jag inte att det är läskigt att åka flygplan. Bara det att så fort jag går på ett så blir jag snurrig och spyr. VARJE JÄVLA GÅNG. Det är så otroligt irriterande! Har åkt en gång utan att spy faktist men då hade jag tagit något jävla piller. Ambulans piller typ. Funkar på människor som aldrig slutar spy när dom är fulla t'ex.  Då trycker dom i den där tabletten och så vipps så slutar doms spy. Ganska så otroligt faktist! Men tillbaka till saken, jag tog en sådan tablett och det funka prima. Eller jag mådde lite halvt illa men jag spydde inte och det är de som är huvudsaken! Dock så var det bara en flygtur på en timme. hehe! Jag åker ju utomlands nu om två månader.. Lite spänd inför de.. Men då ska jag ta denna underbara tabletten så jag slipper allt. Och om ni ville veta så har jag spytt över 20 gånger på en resa för fyra timmar. Då kan jag säga att jag var helt slut på semestern. (Ni kanske tror att jag är åksjuk, men konstgt nog så tror inte jag att jag är de. Det sitter bara i huvudet, varje gång jag vet att jag ska åka så ställer jag in mig på att jag kommer må dåligt korkar nog. Men man kan säga att jag är van. HEHE!)
Finns en anledning varför my family inte drar till Thailand som alla andra. Skulle förmodligen spy 40 gånger då, om inte mer. Haha, vet ni vad mina föräldrar ha velat göra med mig när vi ska utomlands? Ta en spruta så man sover hela tiden! HAHA! Menar då under flygturen.

Nästa då! Det är blod. Fyfan säger jag bara!! Blir lite snurrig bara jag tänker på de.. Blod går ihop med sjukhus också. Därför har jag också ett stort hat av sjukhus. Mår illa när jag bara tänker på de. Ni behöver inte fråga vad som händer med mig när jag tar sprutor? Kan ni nog lista ut själva!

Det är dom största rädslorna!






FYFAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0