Dag 1 - om mig själv!

Som ni vet så heter jag Vendela Hedlund och är 15 bast. Jag lever livet i en liten stad som heter Bålsta där jag har bott i hela mitt liv. Jag har flyttat 2 gånger inom Skörby, där jag föralltid kommer bo. Nejdå, men jag älskar Skörby, det är lugnt och tryggt! Jag har gått igenom svåra perioder i mitt liv, men tänker inte gå in på varför, det stannar utanför bloggen känns bäst så.

Jag älskar mitt liv och har världen bästa familj, släkt och vänner! Utan mina vänner hade jag inte varit den jag är idag. Jag har varit så långt nere och piss på allt. Men mina underbara vänner har hjälpt mig upp, att ta kontrollen! Tack så hemskt mycket!!

Det ni faktist inte visste om mig det är att jag har det tufft i skolan. Jag har alltid varit den som måste läsa en text 40 gånger om och om igen för att komma ihåg de. Jag har haft så hela min skoltid. Jag har bara helt enkelt svårt att lära in, svårt att komma ihåg det man måste för att få bra på prov. Jag har faktist G i alla ämnen förutom i idrott där jag snart har MVG. Och på gränsen till VG i svenska! Och ni ska veta att jag är överlycklig över mina betyg, för jag måste fan kämpa för att det ska gå bra. Och dum som jag är så jämnför jag mig själv med alla andra, deras betyg. Mina fina vänner har jätte bra betyg och kan bli skitsura över ett VG på ett prov, förlåt men jag blir väldigt sur över de, jag sitter och kämpar för att få ett G liksom.. Så sitter ni och nästan gråter över ett VG. Jag pekar inte ut någon nu, men det känns tungt för mig då. Jag sätter en sån stor press på mig för att få lika bra men lyckas aldrig. Men det börjar gå bättre och bättre för mig nu och det är skitskönt!

Åh herre nu kommer tårar! Nu måste jag fixa mig! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0