Corny här!

Hejsan nu är det Cornelia som sitter här bakom dataskärmen (igen), jag har egentligen inget bra att skriva men kände bara för att smita in här och klämma fram ett inlägg! För er som inte känner Vendela så ska alla veta att hon är en riktigt underbar vän!! Hon får en alltid att le och hon finns alltid för en! Massor av kärlek till dig!

Men i alla fall precis som alla andra pratar om är det nyårsafton imorgon, jag antar att dom flesta redan har en del planer och kanske en hel del nyårslöften också? Jag har inte kommit på något bra och kommer troligtvis inte att göra det  heller, men glad är jag ändå. Nu gäller det bara att tagga inför imorgon då vi ska fira att det nya året kommit, jag hoppas att mitt 2011 kommer bli ännu bättre än detta år även om jag haft ett otrolgit bra år med massa roliga minnen och nya människor, som t.ex. Vendela, vad fan skulle jag göra utan dig?!


Lyckan kommer till den som skrattar!!

Massor av pussar och kramar från världens bästa Cornelia!!

Kommentarer
Postat av: Vendela

FAN vad söt du är Cornelia!!!!!!!!!!!!!!!! Du får blogga när du vill älskling! Love youuuuu! <3

2010-12-31 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0