Brrrrrrrrrrrrrrr cold

Fysatan vad kallt det är ute!! Eller egentligen inte.. Men det blir väldigt kallt när man ligger i snön i typ en timme och tittar in i ett hus där em tant bor. Alltså jag dör lite bara jag tänker på henne. Hon är så läskig! Men ändå så får jag lite ont i hjärtat av att hon bor själv. Ingen ska behöva vara själv. Usch! Vi har haft väldigt roligt ute iaf. Vi gick in efter typ en timme och åt. Sen dess har jag och corny bara degat i hennes rum. Social är vi inte heller.. Jag sitter med hörlurar i öronen vid datorn. Hon ligger inlindad i hennes täcke i sängen och tittar på tv. Trevliga vänner vi är! Men man blir ganska slut av att springa ute med 100 kilos kläder på sig... heheh eller?

Hur har eran kväll varit hittills?


sliten med jete fina kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0