Bokstavligen död

Tjenare bloggläsare! Vilken otur med uppdateringen jag har haft denna helg.. Eller förra veckan var inte heller så bra.. Men skolan går före som sagt och vi hade tusen prov. Men nu är jag på ben igen. Eller? Faktist så är jag riktigt död. Har haft juluppvisning idag. Det gick väldigt bra! Våran djungel fekke blev lite fail men whatever.. Kul att skämma ut sig lite! Igår när vi var i kista så hade vi det jätte trevligt! Jag fick med mig hem en nyårsklänning, ett par boots och en ring! Nöjd chey här bakom skärmen!

Direkt när vi kom till bålsta så drog vi hemt till Elin och Denis för lite käk. Jag trodde ju att jag skulle hinna hem innan, men så blev det inte och det var anledningen till att jag inte hann blogga igår. Imorse var det stressigt med att packa alla saker, direkt efter uppvisningen så blev det middag hemma hos farmor och farfar. Dom kom hem från Thailand för några dagar sen! Hur skönt!? Så jag har verkligen inte haft tid denna helg. Ingen tid alls till att andas. Ville stanna upp tiden och ta en p-nap ett tag där men det kunde jag dock inte.. Men det har varit ganska skönt att ha fullt upp, då känns det inte som att man kastar bort tid.

Nej nu ska jag plugga vidare till låten ''Summer of'69'' NICE!!






snigga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0