Bad day....

Hej bloggen! Den här dagen har verkligen inte varit bra! Usch har varit ledsen hela dagen. Jävla bajsritning.. Kom till skolan happy över att jag var klar med mina ritningar! Gick in på lektionen och berättade att jag var klar. Sådär lagom stolt över mina skissar. Det första hon säger var: Dina mått stämmer inte. Jag: Men va i helvete! Inte skissen heller. Jag: Men vad i helvete! Du måste tyvärr göra om dina ritningar, förlåt men det är helt fel. Jag: Men vad i helvete!!! Jag bröt ihop totalt. Låter som en nolla men ritningarna skulle vara inne idag och om inte jag skulle göra om ritningen snabbt som attans så skulle inte jag få något betyg i teknik!?!?!

Men vill ni veta vad jag gjorde? Ringde pappa i högsta förtvivlan och grät.. Hans förslag var att jag skulle gå hem under lunchen och göra om mina ritningar. Det gjorde vi, pappa hämtade mig och vi köttade järnet här hemma med tårar. Idag är en sådan dag som jag bara vill lägga bakom mig. Ingenting har varit positivt idag. Och förlåt alla som har varit i min närvaro idag. Hemskt ledsen!

Sen ska ni också få veta något HELT OTROLIGT!?!? JAG VENDELA HEDLUND gick till kiropraktorn idag!!! Kan ni tänka er? Jag är fan i chocktillstånd. Grät innan och grät efter! Dock så var min rygg sne. Han sa att oftast så behöver man känna på ryggen om den är sne, men han tittade på min rygg direkt och verkligen påpekade att min rygg var sne. Jag blev skiträdd. Trodde jag skulle dö. Men när han väl knäckte så var det skönt!

Om jag hade gått tidigare efter att jag landade på huvudet så skulle den inte varit så sne som den är nu. Ska dit om en vecka igen................ Tack för att jag årerigen fick waina i inlägget. (tror att jag blir såhär över alla bajs prov som är denna vecka. LACK! Vi hörs imorgon med ett leende på läpparna. Puss


hih lite rolig ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0