And history books forgot about us

Tjena! Nu är jag hemma efter en skön dag! Känns som denna vecka kommer vara väldigt skön! Vi har bara två saker denna vecka. Engelska tills imorgon och matte på fredag! Ganska chill! Vi hade lucia tåg i skolan idag som jag sa, och det var mysigt! Söta småbarn det finns! Min lillebror var med, han var klart sötast! hhiihi! Sen pysslade vi tills lunch. Då passade jag på att göra ett julkort till min älskade mormor! Jag älskar henne så mycket!! Hoppas hon får en fin jul!

Efter skolan så kom Cornys pappa och hämtade oss, sen hem till henne och äta mellis! Efter det fick vi klippa ut bilder! Nu ska hon på barngympa så jag är hemma och passar på att göra min engelska läxa för klockan sju ska vi på lucia i BCJF. Treeeeeeeeeeevligt! Tror det är första gången jag är på håbo lucia. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0