Äckelfinne

Kul att jag publicerade mitt inlägg nu.. Hade precis skrivit klart de, sen tittade jag på klockan och det var 33. Bussen går halv från stationen så jag kuta till Corny sen kuta vi båda. Vi hann med bussen som tur var, men det hade inte gjort något för vi fick typ vänta i 40 min iaf.. Men det var faktist kul att titta på lucia tåget. Dom var duktiga! Sofia ägde juuuu! Har gjort klart engelskan nu också. Så nu kan jag ta det lugnt resten av kvällen! Ska sova tidigt idag känner jag!  Hoppas ni har haft en bra dag! Så hörs vi imorgon! Juste, jag har fått en äckelfinne rätttttttttttt i pannan. Hur tacksam är jag över de då?!?!?!


skulle jag passa i brillor?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du i brillor? HAHA, det är bara tandställningen som saknas. Både finne & glasögon

gillar du tdl? asså tomas di leva, du ser ut som blonda tomas di leva = http://www.youtube.com/watch?v=JS4ivk56Q5g



du borde va med i hans nästa video din pudel :D :*

2010-12-15 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0