1 december

Tjaaa! Jag kan inte sluta kommentera att det är svinkallt ute... Sen bara för att klaga lite till så är det svain kallt i skolan också! Vad är det här för skit?! För kallt, äckligt kallt, irriterande kallt.. Usch! Dagen idag har varit bra! Tror jag klarade matte provet vilket är skönt! Maten var äcklig dock, men jag lever på knäckebröd iaf. So what to do? hihi. Slutade 2 och missade bussen, fick ta halv tre ist. Hur har eran dag varit?

Juste, igår fick jag mammas gamla dator. Rosa! I love it! Så kvällen kommer gå åt till att föra över allting till den.. Lite surt... JA fast NEJ! hihihiihihiihhiihihihihihiih


Här är skissen på sportlovsveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0