Where did a go wrong?

Tja! Hur mår ni? Jag mår super!! Tro det eller ej men idag har det det varit fruktansvärt varmt här i norge.. Jag ska inte klaga men jag höll på att dö när vi kikade i butikerna... Gosh.. Det varmt.. Typ kors i taket för norge idag.. JAG BOKSTAVLIGEN HATAR NÄR ALLT MAN SKRIVER ÅKER BORT... SÅ dryyyyyyygt... Men jag har iaf shoppat mycker här i norge, eller mycket och mycket.. Det är väll några plagg. Idag har vi varit i ett center och kikat, hittade ett par jeans från weekday, najs! är hos några vänner nu, vi har spelat fotboll för hela slanten!! Skit kul, man kör verkligen på liv eller död... Hihi! Nu sitter vi och kollar på en film som vi har hyrt, den heter meet the fokers, verkar skitbra! Nej nu gutter och jenter nu ska jag dissa bloggen ett tag(som jag redan gjort nu i några dagar.....sorry!) och vara lite social! Så vi höres! Pussssssssssssss. Y hihi.. Torrt inlägg jag vet men kan inte lägga in bilder.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0