Something good can work

Idag blir jag hemma. Jag orkar inte pallra mig ut. Ska iaf köra lite styrka innan duschen. Det är bestämt! Vi får ändå gäster klockan 6, så ovärt att fixa sig i en timme och sen ut i två timmar sen hem igen, typ.. Så jag blir hemma. Tänker ladda min ipod lite och fixa nya låtar. Sen kommer jag väl dö framför datorn och någon film.. Men man behöver sådanna dagar. Man kan inte alltid vara ute och göra något, även fast det är svårt att ta in. hehe, iaf för mig. AS tråkigt att sitta hemma. Kommer ihåg när man var 11. Då satt man glatt framför tv'n varje kväll tittade på idol. Man var skitglad bara för att man fick följa med mamma och handla. Haha, den tiden. Egentligen, fett skönt!

Vad ska ni göra idag? Sitter just nu och dunkar Justin bieber och Usher - Somebody to love Remix. Heheh!
HA EN BRA DAG!


SAKNAR DIG LOVISA!!!!!!!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0