Som jag hade dig förut

Tja bloggen!

Idag var det en såndär jätte tråkig dag.. Vi var i skogen, andra dagen! Känns fel att bara '' Nej, nu ska vi ut i skogen och ha skoj...'' Dock så var det inte wohooooo! Men vi fick sluta halv ett och det behövde mitt liv! hehe! Myggen biter upp en ute i vildmarken, bara irriterande! Men efter så kämpade jag och Matilda till bussen, men bussen kom aldrig. Så vi fick tillslut ta hagviksbussen, och byta i centrum! Men det gick ju fint, vi hade tid eftersom vi slutade tidigt! Vi gjorde makaroner direkt när vi kom hem. Sen satte vi på en film. Det var vi värda! Sen har vi pratat, och det var skön          T! Hahahah.. Hoppas  ni har haft en super dag!!

Och sen vill jag bara säga att jag kommer inte vara den bästa på att uppdatera nu när alla läxorna drar igång, för nu ska jag sattsa som sakt, men ni klarar er med ett inlägg per dag, hoppas jag! Men jag ska göra mitt yttersta för bloggen, heeeeeeeeheeee! Puss


Saknar dig lovisa!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0