SEeeeeeeeeeeeEEeeeeeg

Asssssså hur orkade jag ta mig upp imorse? Tydligen så gick det och jag var hyffsat pigg i skolan, men nuuuuuuu.. Jag är döende.. Det dunkar i mitt stackars huvud och jag är cptrött. Skulle vilja sova, men då kommer jag aaaaldrig kunna sova ikväll. Alltså uppstår det stora problem imorgon! Annars då. Dagen har varit helt okej, men helt ovärt att gå till skolan när man inte gör något? Okej vi gick igenom saker, fick jobba i grupper om frågor, springa runt hela skolan för att fråga en lärare. Det var bara jobbigt! Efter så drog jag och moppebellan hem till henne och slagga i hennes soffa, typ! Sen hem. nu sitter jag här och STÖR MIG SOM FAN PÅ VÄRLDENS SÄMSTA SKOLA SOM SKICKAR HEM VÄRDEGRUND om att man inte får mobba.. MEN ******************   ****! ÅHHHHHHHHH

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0