Said I wouldn't call but I lost all control.. I need you now

Nu är jag hemma! Skönt att få sluta en timme tidigare! Idag har vi haft vanliga lektioner.. Det gick faktist bra! Har  bara lite uppgifter att göra i matte sen så! Dagen har varit bra. Igår var det den sämsta dagen på länge..... Men däremot så gick träningen super igår. Första efter sommarlovet! Det var hårt men det gick bra!! Ikväll ska jag på barngympa. Hoppas dom är lydiga! Haha, men nu har vi bara tjejer tror jag. Så nu ska det nog inte bli så mycket bråk! Hoppas ni har haft en bra dag!

- Juste mami ska hjälpa mig med att lägga in bilder från nya mobilen till datorn. Det funkar inte när jag försöker så snart blir det nya bilder! Puss på er!

- som jag hade dig förut -



//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0