Rock to the beat

Tjenamittbena! Nu har moppebellan dragit hem. Och jag tror jag ska dööö... Är så trötttt! Men vill inte sova, eller jo det vill jag. Men jag orkar inte. Det är så rätt.. ''Jag är trött.. Men gå och lägg dig då..! Nej, jag orkar inte..'' True story. Vad har vi gjort? Jo vi har kört moppe fram och tillbaka ner till centrum. Hon hämta upp mig och sen drog vi ner till centrum för att köpa glass, sen hem till mig igen! Vi har tittat på film, eller vi såg bara lite utav den. Min underbart snälla lillebror kom och stängde av tv'n, och det var klart jobbigt att sätta på den igen. Så då hamnade vi framför datorn.

Och JA vi gick ut och skrämde grannen! Det var helt grymt kul.. Vi hade på oss stora svarta vinterjackor med stövlar.. Jätte fint var de! Sen så ställde vi oss i fönstret och jag skulle precis vinka och då tittade han ut genom förnstret och såg mig! Sen kuta vi hem till mig och dog av garv. Hoppas bara inte på att han ger igen. För då måste jag hamla på mental sjukhus... Skulle skita på mig! Ställa mig och skrika osv osv..

Nej, nu ska jag knata ner till min säng höll jag på att säga, men inatt ska jag inte sova i min säng. Utan det blir i allrummet! Det är ganska soft! - Imorgon är planerna att träffa Emilie, plugga och träna! Sov sött! Pusssss



//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0