River flows in you♥

Tja!

Nästan bloggfri dag idag! Men det har inte alls varit meningen. Efter skolan idag så gick jag hem och PLUGGADE!? Hör ni? Vendela Hedlund pluggade MATTE. Kors i taket för de.. hihi. Men vill ni veta dagens mest ovärda färd? Jag skulle vara snäll och åka samma buss som Matilda! Och det var jag FAST Skörby kom före.. Men jag satte mig på den bussen, sen efter ett tag så kom vi till stationen. Sen går jag till skörby bussen. Och tror ni inte jag får stå där i en kvart och vänta på den jädrans(?) busssssen....! Det var sjukt trygt och jag var sjukt hungrig och jag hade sjuuuukt ont i huvudet. Hoppas att ni inte missade att det var SJUKT mycket sjukt....

Skolan gick finfint! Trött bara, men det är jag alltid och hoppas att jag inte är själv om de. Men det kan jag gissssa! Träningen idag var gryyymt skön! Stykra in my heart. Typ första gången jag säger så, men idag var det äckligt skönt!! Ni får ha det bra så hörs vi imorgon! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0