Riktigt häftigt!

Helgens händelse hände idag, helt klart! Ni ska få höra hela storyn... Emilie fick något ryck, hon ville upptäcka våran skog som vi har bakom huset! Så vi tog på oss gummistövlar och drog ut. Vi gick förbi öknen, en kyrkogård, en flod, ett berg och en skog.. Yes, och det är fullt seriöst! Jag lovar. Det tog en halvtimme.. Och sen mitt i skogen så var det en stor plätt som det inte var högt gräs på.. Det var bara vanliga träd! Som om ett ufo-plan har landat där för tusen år sedan och sen har alla träden växt tillbaka..? Tänk om det är så.. Okej, inte för att jag tror på sånt.. Men ödet seriöst!

Sen så var det en stol som var i ett träd som den/det eller någon har spikat dit på massa plankor! Och det gick att sitta på den! hihi, vi undra varför men sen kom vi på att man kan jaga. Alltså man sitter därifrån och pangar alla djuren.. Och sen kom Emilie på en helt underbar idé som måste hända! Hon och jag ska ha halloween fest, sen ska alla vara utklädda och gå dit på kvällen när det är mörkt. Ta med oss ficklampor. ALLTSÅ kan ni förstå hur kul det skulle vara? Skulle skita på mig, men guuuuud vill göra det nu!! Sen innan ska vi ha fixat med lite lyktor som hänger i träden. Typ filtar man kan sitta på, vill göra det nu!

Nu ska ni få se bilder!


Redo


Hej, jag vet att det ser ut som om jag har koben..


Wild i skogen


Den kända stolen


Björnen uppe i trädet..


Underbara stolen♥


precis sådär ser det ut när en björn sitter och fiskar på en stol mitt ute i ingenstans.....


Ni ser bakom där det är massa gräs, alltså högt..
Så var det över allt men inte just där..


Vårat place, rör ni dör!!

Nu ska jag sova! Natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0