Plugg pluggggg plugggggggg...

Åh, jag orkar inte!! Massa plugg känns det som om vi har, och det har vi! Fast egentligen inte.. Gick iaf hem tidigare idag.. Kände mig inte helt hundra.. Hade ont i huvudet och mådde lite illa. Annars så har dagen varit bra! Kallt som vanligt dock! Ikväll är det träning och jag vill gå men är väldigt trött och min huvudvärk vill inte försvinna.. Känns lite meningslöst att komma ner så kör man inget. Sen har jag läxor också som måste göras.. Men man kan alltid ta med sig boken och plugga lite när man inte orkar köra mer. Smart där Vendela! Nej, nu ska vi strax äta middag och jag skulle vilja slagga lite. Vi hörs senare! Pussss



''drömmer mig bort..''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0