Oh yes, en dator

Tja!

Nu har jag æntligen fått tag på en dator! Ær just nu hos ett par kompisar och ska strax fika. Vi har kækat middag och nu sitter jag hær helt proppmætt.. Kan berætta lite som hænt sen jag bloggade sist. Det ær inte så mycket.. Vi åkte vidare vid elva i måndags, hehehe, det var igår! Det tog fem timmar att køra, plus stanna och kæka mat. Sen måste jag bara berætta en sak som var hemskt.. Vi stannade vid ett stælle dær det fanns ett vattenfall! Jætte fint stælle bergen ær høga och allt ær så fint. Kommer inte ihåg vad det heter.. Sen kan man gå ut på bergen, alltså till kanten. Och det går verkligen rææætttt ner dær. 100 meter rætt ner. Så sjukt høgt. Och flera stycken har ramlat ner dær.. Vissa har hoppat før att ta livet av sæg andra bara ramlat. Dom kan ha snubblat två tre meter innan men ændå ramlat utfør. Kan ni førstå hur jobbigt det måste va att se en ramla ner dærifrån? Jag skulle bokstavligen storbøla om jag såg något liknande.. Att inte kunna gøra något måste kænnas værst.. Pappa har tagit bilder på den platsen ni ska få se nær jag kommer hem! Går inte att ladda øver filer just nu, på ett bra tag!

Återgien till vad jag har gjort! Sen fortsatte vi våran åktur. Sen nær vi var framme så packade vi upp alla saker sen gjorde vi middag. Sen bara myyyys framfør tvn. Idag har vi varit i ett køpcenter. Sjælv har man spenderat 849.50 spænn! hehe, førsta dagen. Smart chey.. Men jag har mycket pengar kvar så det ær lungan! Sen direkt efter de så drog vi hit! Hoppas ni har det bra! Så hørs vi nær vi hørs! Puss på er kæra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0