Norge idag

Godmorgon!

Orkade inte blogga igår när jag kom hem. Klockan var väl runt elva. Hade så ont i huvudet. Hela dagen också. Sjukt jobbigt! Men vi kikade i butiker och fick hem en väska från staduim och en svart långklänning. Tycker den var skit cool! Så snyggt utomlands! Filmen vi såg var.. bra! Faktist den var helt okej. Inception, väldigt lååång bara. Typ tre timmmar! Lite för lång för min rumpa kanske? Hade ingen känsel..hehe.. Vad ska ni göra idag då? Är det sol? Har inte kikat ut.. Själv ska man sitta i bil i nio timmar... ÅH, jag orkar inte de!! Blir så rastlös. Sammanlagt är det 13 timmar, först åker vi till Geilo. Där mammas bror bor. Där sover vi i två nätter sen forstätter vi fyra timmar till då är vi i bergen. OCH DET ÄR VÄRT! Fattar det inte själv, men det är de..

Jag vill åka, men gud vad jag kommer sakna alla. Hallå det är en vecka och några dagar Vendela, men det känns fortfarande jobbigt. Sen när jag kommer hem så börjar skolan.. ORKAR inte skolan. Bajskorv. Måste bara tillägga också. Det blir nog dålig uppdatering där, men ett litet kanske. Iaf hos mammas bror så ni kommer få inlägg dom senaste två dagarna, tror jag! Puss





Dösnygg

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0