Musiken under antiken..........

Åh, vad tror ni jag håller på med? Jo jag plugar.. På en fredag och det känns störande fel.. Vi har läxförhör på onsdag i musik. Jag har inte svarat på frågorna än så det skulle kännas skönt att få ha de gjort. Så sätter igång nu. Har gjort engelska och kemi också. Det är inte likt mig.. Det känns som vi har hundra saker tills på måndag, men egentligen är det bara tre saker. Och det känns som tio för att jag har inte börjat skolan än.. hihi jodå, men skulle inte sitta fel med några veckor till.. Nej, nu måste jag sätta fart, har ungefär 16 frågor som måste göras innan Sandra kommer! Ciaaaaaaaao ♥♥♥♥


Ge mig en bitch-clap så jag vaknar, det är helt otroligt att jag sitter och pluggar..

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0