Livet är för kort för att ha kul

BERGIS på att det här var den bästa träningen på länge! Har inte garvat så mycket på veckor.. Lovar! Vad var det egentligen vi skratta åt? Jo det var såhär att vi körde fristående hela träningen. Och ni som går på gympa vet att det blir jobbigt efter ett tag och det spårar.. Som idag.. Sofia behövde hjälp med att komma upp, så då typ gör jag något micheal jackson style och typ drar upp henne sen och hon dör av garv, sen när sofia dog så dog alla andra. (vi lever inte nu) hihi. Men guuuuud kors i taket för den här träningen. Det var klart värt att gå, för jag hade tänkt att stanna hemma. Är förkyld.. Men sen sa vickan något som jag verkligen DOG av.. Det lät ungefär såhär '' Det var en kille som skulle berätta sin historia när han badade i havet.. Han badade länge, sen kommer en fet jävla val och äter upp hela mig sen spottar mig ända till Irak.. (Sen pratar dom som han säger det till ett tag..) Kille ba: VADå!? Tror ni inte mig?! AHAHAHA, jag dör... Nu kom min dåliga humor fram, men det var ASkul!

Imorgon är det fullrulle. Det är skolfoto klockan 9.50 för att vara exakt sen hem och fixa lite till tjejorna kommer och ska sova här. Riktig tjej kväll! Mysigt ska det bli! Hoppas ni har det bäst! Puss på er!


Världens lyckligaste chey är jag

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0