Like it was the first time

Tja, kom precis hem! Ovärd dag vill jag bara säga. Vi har haft EN riktig lektion idag. Dom andra med vikarie, satt bara och rita.. Sen hade vi håltimme i 75 min på morgonen. Så ovärt att komma till skolan så tidigt då. Kunde fått sovmorgon.... Men dagen har varit bra, väldigt kallt bara! Det är jätte kallt i skolan, det är anledningen till att jag är förkyld. Kan inte vara med så mycket på träningen idag heller. Jävla skitskola!

Har varit och köpt en logbok nu eller det heter allmänacka(?)! Och den är fett snygg. Turkos, den är bäst! Plus att jag har hittat, eller hittat och hittat.. Titta här nedan!


I'm still loving you like it was the first time,så jävla bra!

Nu måste jag kila, ska äta middag och sen träning! Tjaråå

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0