Life is no fucking nintendo game

TJA!

Måste bara børja med att det kænns konstigt att inte blogga. Typ som om något saknas.. hehe! Nu ær vi i Geilo! Tio timmar i bil ær inte så kul. Men det var skønt nær det var mørkt.. Somnade då, vi hade høg musik. Sååååå chilligt! Vi kom fram vid ett kanske? Så var trøtt då. Vi åkte vid tre kanske? Lyssnade på musik hela vægen. Satt och tænkte på allt mellan himmel och jord, typ. Sen har jag faktist bestæmt mig før att jag tror på att det finns ett liv efter døden punkt slut. hehe.

Vi har precis kommit in efter en tur på stan. Små stånd fanns de. Inte fina saker vill jag sæga.. Typ gammalt skit. Ikvæll ska vi bara vara mysa i detta hus bland alla berg. Fint att titta ut! Imorgon vet jag inte vad vi ska gøra! Men imorgon kvæll ska vi till ett hotel som ligger næra hær och ta en drink.  Och på måndag fortsætter vi till Bergen. Dær allt ær bæst! MEN VET NI?! Det ær typ 10 grader hær bara......... VART ÆR SOMMAREN?!?!? Hoppas ni har det bæst hemma i Sverige och att ni får varmt och fint væder sista veckan innan skolan børjar.... Puss på er!



Vi kør på en outfit också!


Tummen upp før Norge!

Vi hørs lite senare!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0