KLAR!

Tja bloggen, sorry för dålig uppdatering men har faktist fixat mitt rum för hela slanten. Har lagt ner fyra timmar tror jag. Så nu ser det bättre ut! Garderoben är uppe och lite kläder är i. Såååå skönt att ha fixat de nu! Slippa se lådor är skönt! Hoppas ni har haft en roligare dag än mig iaf, det har varit jobbigt vill jag lova.. Har precis kommit ut från duschen. Har badat i poolen också! Så nu ska jag snart fixa mig och sen ut och träffa Emilie! Vet inte vilka som är med, hehe! Bilder på huset kommer här nedan.


mitt rum nu


Min tapet


Min och lillebrors sida


Allrum uppe


Trappa, våran hhehhehe


Liten del av köket, hallen


hallen


Från hallen till tvättstugan. Där det lyser är de mami och papis walken blabla..


Från hallen ungefär!


köket


vad är de här? hahah


(pratsoffa)


En till trappa


köket från en annan vinkel


Ute, våran sida


Baksida


balkong

Nästan allt! haha ha det bra! Vi hörs!

Puss

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad fint och fräscht erat hus är!!! Skit fint verkligen!! pusss och love <3

2010-08-04 @ 21:39:48
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vendela

haha tack:) skulle gissa på att det är sofia? :) Puss och love<3

2010-08-05 @ 11:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0