Kärlek


John Mayer

Gosh.... han är sååå snygg. Behöver alltid ett papper till att torka lite runt munnen! Okej, det där lät så skarrigt men true story. Värsta armarna och åhhh! Han är helt enkelt en klar nia. Tjejvarning!!!!!!!


Justin Bieber

Han är så söt, men jag har tappat själva greppet om honom.. Alltså, jag komt över '' OMG!! HAN ÄR SÅ SNYGG JAG DÖÖÖR!!'' Ja, ni förstår.. Han sjunger bra, men det är inte WOW längre.. Fråga mig inte varför! Still cute!!


Matilda Ellman

Assså, den bruden. Visst är hon het? Lite kort om henne då. Hon älskar Lars Winnerbäck! Lika som mig, JUST därför skriver jag detta nu, haha nejdå! Hon förtjänar bara att vara här, hon tillhör detta samtalsämne! Snyggggggggggo! Hon får en klar tia!

NUUU! Måste jag checka en sak!

Hare bra!

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: matilda hihhiihihihihihi :D åbäke

åhhh du är sååå snygggg sötnos! :d <333333333333333

2010-08-18 @ 21:58:54
Postat av: Vendela

Haha! Taaaaaaaaaaaack då! :D <33333333333333333

2010-08-19 @ 19:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0