Jävla nötter

Tja! Nu känner jag hur stressen bara drar igång.. Jag vill göra massa! Packa upp mina kläder skulle vara en god gärning. men det gör jag snart, för det känns som jag måste göra tusen saker innan de, men det är inget.. Hur kommer de sig? Jo såhär är det.. Jag får panik när jag inte har bloggat på ett tag.. Och det beror på att jag har en vana, att blogga hundra gånger om dan för mig är en vana. eller inte hundra men nu på sommaren så har det varit några stycken om dan. Så nu när det var ett tag sen så får jag lite smått panik..

Men nu iaf så är vi hemma efter en lång resa hem. DRYGT att sitta i bil. Emilie kommer kankske lite senare. Om inte så vet jag inte vad jag gör, för jag känner INTE för att sitta hemma dom två sista kvällarna på sommarlovet! Never. Och dom som är jävla nötter det är förarna som kör lastbil punkt!

Alla berg... Lika inponerad varje gång!


Nice bild




på stan




balkongen


en riktigt mysig kväll




stek

Jag har inte alls tagit mycket bilder.. min mobil dog efter några dagar...
Men vi hörs ikväll, nu känner jag för att fixa lite så stressen drar ivääääääääg ba

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0