Ingen är perfekt

Kan inte direkt säga godmorgon.. men vi vaknade nyss! Somnade runt fyra imorse däremot så somnade Emilie vid sju. Jobbigt läge. Jag vet inte hur min dag ser ut idag, tar allt som det kommer! hehe! Vad ska ni göra? Emilie säger TJAAAAAAAAAAAAAAAA BLOGGEN! (gäsp) Såååklart. Nu ska ni få veta en ganska skön sak. Inatt eller ja imorse så sov jag och började plötsligt prata i sömnen. Emilie hade inte somnat då.. Så hon hörde allt och började ASgarva! Det lät ungefär såhär: ''Nej,nej,nej,nej..... Jag ska döda dig.... Shhhhh,shhhhhhh!!'' Haha, det kanske inte låter så kul men om man är tillräckligt trött så är det ganska roligt! hehhehehe.. Ha en bra dag!


Så rättttt

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Lovisa Larsson<3

Älskar dig!



Puss!

2010-08-02 @ 15:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0