If you wanna make the world a better place, take a look at your self and make a chance.

Tja!

Hur mår ni? Jag mår bra, har bara lite ont i huvudet och lite seeg. Men inte mer än vanligt.. hehe. Har inte gjort så mycket idag. Följde bara med mamma när hon skulle lämna linus hos en kompis. Satt i bilen och lyssnade på musik. Är det bara jag som tycker att det är skönare att lyssna på musik i bilen? Man ska ha hur hög musik som helst sen ska man vara många och sjunga. Det är underbart. Spelar ingen roll var det är för låt. En gammal, blir plötsligt skitbra! Haha, pröva!!

Väntar på ett sms från Emilie. Hon sover, eller om hon ska sova om en timme eller något..? (HAHHAHAHA, eller något! Gud jag dör) Men hon är lite seg. Men då förstår jag också varför jag är seg. Har en förklaring.. - Pappa ska snart hjälpa mig med min garderob. Vi ska äntligen sätta upp den, så när den är klar! Dåååå, ska ni få se bilder på huset! JAG LOVAR!


Exakt sådant väder har vi idag, tyvärrrrr.

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0