I wonder if a ever cross your mind?

Sliten...

Nu är jag hemma efter en trevligt kväll! Hos kusinen var det full rulle, haha. Nejdå! Det var lungt! Jag och Tobias gav varandra sällskap när vi skulle träffa vänner! haha! Jag drog till Amanda, Linn dissade.. Så vi hängde i hennes bil och sjöng jätte vackert, ringde folk och sjöng otroligt vackert! Sen när resten av familjen skulle hem så drog jag också hem! Så nu sitter jag här med lurarna i öronen och lyssnar på Melissa Horn! Hon är bäst!

Okej, vad har hänt i skolan today? Jo, vi har gjort övningar.... Så ovärt att gå till skolan!! Vi har suttit i ring och haft lappar i pannan, så ska man snacka! Vi har gått på plankor, sen sa det pang.. Då var du död. Innebär att då var man ute ur leken....... Totalt stört, vad är poängen med de? Jävla nötter.... Sen massa annat, snackat om värdegrunds skit som jag blir så irriterad på! Nej, nu ska jag nog stänga av datorn och sova! Imorgon är det håbofestdag, så det blir ner och kolla! Hoppas vi ses! Puss på er, sov sött!!

Ni kommer få se gamla bilder nu här i bloggen ett litet tag framöver. Det är nämligen så att det går inte att ladda min gamla mobil, så jag har en annan nu, och då går det inte att lägga in bider.. Men min ska in på lagning nu hoppas jag så ni får hålla ut! heeeeeeeehehe


Bild från i vintras!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0