I halsduken finns inga känslor, JAG DÖR!

Hahahaha, rubriken säger jävligt mycket! Anna kom på det idag när vi satt med våra halsdukar runt oss för det var så jädrans kallt i vårat klass rum '' I halsduken finns inga känslor..'' Jo, ni kan ju bara gissa.. Jag dör! Dagen har varit skitbra, även om jag inte har varit på topp.. Har haft en underbar huvudvärk och halsont! Men jag lever än! Var nära på att gå hem.. Kändes som om jag hade feber. haha, vänta.. Skrev jag att jag har haft en skitbra dag men har inte varit på topp? Eh, jag förstår nästan inte det där. Men true story, jag har haft en skitbra dag, men jag är förkyld så..

Slutade halv tre eller tre. Väntade på bussen med Anna och Jesper, mogna människor detdär..! Hem med Annapanna, hon hade glömt något hemma hos mig så hon hämtade de och sen bjöd jag på lite spagetti! Gotttt! Vi flirtade lite med mina polska byggare till grannar för tillfället.. hihi.. Dom dunkar alltid polsk musik, det börjar bli irriterande nu! Hoppas ni har det bra! Pussss


converse ligan..


'' i halsduken finns inga känslor... OCH!?''

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0