Forever we will stay, like a pyramid

Tja!

Lagom kall kväll igår.. Är det bara jag som tycker att det är kallt på kvällarna nu? Hade halsduk på mig och det är inte okej.. Vi hade iaf trevligt igår! Jag och Amanda drog till Linn och där hängde Alexander och Love. Sen drog vi ut, sen bara blev det så att vi tralla runt lite.. Sen kom vi hem klockan halv tolv? Sen åkte Amanda hem vid kvar över tolv halv ett? Sen direkt i säng, annars kommer jag ALRDIG klara av första skoldagen.. ÅH, jag vill ha sommarlov!!!!!!! Det har gått alldelles för snabbt.. Fast ganska skönt med rutiner!

Idag kommer Emilie!! Gud jag har saknat dig hjärtat! Hon ska först till skolan, slutar vid tolv så det blir perfekt! Sen ikväll blir det lungt! Ut och springa ska ske. Ha det bra!



grymmmmmmt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0