En tripp till Bro blev de..

Godmorgon!

Orkade inte skriva igår när vi kom hem. Vi kom hem runt ett och då somnade vi nästan direkt.. Vi tog en tripp till Bro igår kväll. Vi mötte upp Jossan och Elin. Trevliga tjejer det där! Vi snacka bara skit, men vi hann inte vara så länge. Dom skulle hem, så då åkte vi till bålsta igen. Vi mötte Eric, Matilda och Felix vid stationen! HAHA, monika.. jag dör! - Sen tog vi bussen till vivo och gick till Viktor. Där var Wille, Viktor, Marcus och Assar. Vad gjorde vi? Jo vi trallade runt lite. Och vet ni?! Jag gjorde världens misstag igår. Jag skulle nämligen vara tuff och gå upp på en sten med rakt ben och sedan komma över.. Men det var liiite för hög för mig. Så jag ramlade över den. Det låter inte alls så illa, men det var de! Gjorde jätte ont i mitt knä och handled.. hehe, clever chey.

Idag är en dag som jag inte vet vad som kommer hända. Emilie tror jag ska åka till Marcus. Och jag vet inte om jag ska träffa bruttorna? Vi skulle prata. Och jag kan bara den här dagen tror jag.. Ikväll ska vi få gäster. Så hemma kväll.. Känns lite konstigt. Hoppas ni får en bra dag! Puss så hörs vi lite senare!


En bild när familjen var i stan


Emilies outfit igår!

Puss

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0