Det är svårt ibland

Nu känns det här jätte fel att skriva, eftersom jag just skrev om hur jag ser på livet! Livet är helt underbart, det håller jag alltid fast vid. Men just idag, kanske skulle lagt mig tidigare inatt? Är trött och alla tankar kommer fram. Om allt. Morfars död, kärleken, skoltrött. Åh, känner bara att jag måste få tänka igenom det här och ta nya tag. För jag ger inte upp, jag är fortfarande världens gladaste chey, men just denna timme har varit jobbig. Tar en bloggfri dag idag. Vi hörs imorgon.

Puss

//Vendelaheldund

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte din beskrivning om hur du ser på livet var jätte bra! tack så mycket :)

2010-08-22 @ 20:13:37
Postat av: Vendela

Åh, tack så mycket!:) Ha det bra!

2010-08-22 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0