Dagens händelse... En kines inblandad!

Hemma, ellllller det var ett tag sen! Emilie kom vi snacka masssa som hänt under tiden vi inte kunnat träffats, lite sådär ''ta igen'' snack! Sen drog vi ner till centrum för jag skulle köpa busskort, sen vänta vi på bussen i en timme fick värsta skrattattacken åt en kines. Ni ska få höra hela historien exakt......... NU!

Det var såhär att jag och Emilie kom precis från centrum. Hade precis köpt mitt busskort, vi ska vänta på bussen inne i vänterummet. Sen helt plötsligt kommer en kines in, alltså en kille! Redan då garvade vi, han såg ut som en gorilla, kändes som om han helt plötsligt skulle komma till mig och pilla i mitt hår.. Okej kanske inte, men han var lik en, hihi! Sen sätter han sig ner, lite chilligt och med stil. Armarna rätt ut och lägger dom på bänken. Sen sätter vi oss exakt likadant. Samtidigt också.. Sen tittar han på oss för vi blev knäpp tysta.. Eller han gav oss värta blicken! Sen började vi asgarva för då typ byter han, fafan ska man säga.. Alltså han sätter sig mer normalt! Och typ blir generad. Sen kan vi inte sluta garva...! Ni känner väl till när man verkligen INTE kan sluta skratta åt något.. Så var de och vi sprang ut därifrån och sen kommer vi tillbaka, har samlat oss lite.. Sen direkt när vi öppnade dörren och såg honom så dör vi igen! Omg, va kul de va!

Vi kör på en gammal bild!



//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0