Bruden är härlig!

tja, nu drog precis Soffan hem. Vi har haft det trevligt! Har inte gjort så mycket men kul att träffas iaf. Juste kom på att jag inte hade berättat att hon skulle komma. Hihi.. Men Soffan har varit här och det var asnice! Jag har varit allmänt seg.. Sminkade klart mig för en timme sen typ. Men inte så konstigt. Är seg sen igår. HAHA, det var sjukt kul nu innan hon skulle dra, vi har så att det är polska byggare som jobbar med ett hus precis utanför våran dörr. Och tror du inte dom dunkar polsk musik eller? Så jävla dåligt!! HAHA, sen så pekade jag åt det hållet en kílle satt fast mot soffan så hon trodde att det var någon bakom henne så vänder sig och sen dör vi av garv..! Jag lovar det var AS kul! Men det förstår bara inte ni.. hehe!

Pratade nyss med Moppebellan! Hon kommer strax hit och vi ska hitta på något! Jag vill skrämma grannen ikväll... Hoppas han inte läser dettta då blir det inte kul! Haha, så vi hörs senare! Simma lungt!


Lagom het bild

//vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHA, det var så sjukt kul!! :D vi förstår iaf!!!

2010-08-29 @ 13:16:09
URL: http://noonelikeus.webblogg.se/
Postat av: Vendela

HAHAHA, ja tur de!! :)

2010-08-29 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0