Är det bara jag som blir inspirerad av låtar?

Eh, hej igen.. Jag fick kli i fingrarna.. Måste skriva något! Så jag har en fråga.. Är det bara jag som blir inspirerad av underbara låtar eller har jag fel i knoppen? hihi! När det är lugna låtar så blir låten helt plötsligt vacker. Eller det beror helt på vilken text det är! Men man blir rörd, vissa låtar är som gjorda för en.. Känns som texten har en handling i mitt liv. Vissa. Sitter och blir helt förvånad..? Sen lyssnar man om och om igen, så man går helt enkelt ''in'' i låten med andra ord.

När det är lite mer fart i låten så sitter jag och typ rör mig, eller så ställer jag mig upp och kör mina moves.. hihi! Och här har jag en till fråga. Är det fullkomligt normalt eller måste jag kolla upp de? haha, nej så seriös är jag inte.. Haha, jag ska visa lite låtar som är nice!!


Den här är klart vacker!! Låten gör så man blir rörd, även om det inte existerar en text..
Den är bara för fin!


Och den här låten med Shakira så vill man bara ställa sig upp och dansa loss..



Need you now. Den är ju för underbar..! Det här är också en låt som går in i hjärnan och sitter där i timmar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0