Ändra dina tankar och du ändrar din värld

Tja, har precis kommit hem från skolan.. Det gick sådär, men tänker inte gå in på vad som har hänt! För övrigt så har dagen varit ok. Men skolfoto........... Jag ser ut som att ha världens sämsta liv. Typ '' Hej, jag behöver hjälp!'' har aldrig blivit nöjd med skolfottot. Prutt på de. Nu när jag skulle logga in på facebook så står det att den har blivit hackad. Eller hackad och hackad. Men det stod att jag skulle checka lite saker, sen så står det klockan: 23.10 plats: USA.. Har din facebook blivit hackad, vill du byta lösenord? JA tack! Jag är helt lost.. Hur fan..? Skitsamma, jag har bytt lösen nu och hoppas på att det inte händer igen! Nu ska fixa lite saker här hemma sen kommer brudarna. Emilie kommer inte och det sugeR.. Sjukling! Hoppas ni har det bra! Pussss så länge.



//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0