And every step we take, we grow.

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag. Eller iaf sådær.. Vaknade några gånger av att jag næstan inte kunde andas før att jag var så tæppt i næsan.. Jobbigt! Idag lyser solen utanfør fønstret! Så idag ska vi åka till någon gård.. Haha, vet inte vad det ær egentligen. Men jag hænder gærna på! Skulle næstan kunna betala før en åktur runt vid bergen hær, så jævla fint!! Vad ska ni hitta på idag då? Hoppas ni får en superbra dag! Før det ska jag ha!

Bara så ni vet så kommer jag inte blogga så mycket idag. Kanske ett eller två inlægg till.. Før vi kommer inte vara hemma lika mycket som vi var igår.. Och imorgon åker vi till Bergen! Mormor har ingen dator. Jag kommer bara kunna blogga nær jag ær hos mina vænner dær, haha tro det eller ej men jag har vænner dær.. Haha rolig cheY!

Pusssssssss


trøøttttttt


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0